משלוח

זמני אספקה

זמני ההספקה להזמנות שלכם מפורטים בדרכי המשלוח של ההזמנה,

מאחר ואנחנו משתמשים בדואר ישראל כחברת המשלוחים שלנו בתוך הארץ, 

יכולים לקרות מצבים אלה:

– המשלוח מתעכב, לעיטים נדירות עד חודשיים עקב שביתות או כל דבר אחר שדואר ישראל נוקט.

– המשלוח נאבד, לעיטים קרובות קורה, הצרכן מקבל מוצר חדש/החזר כספי כרצונו,

לאחר שחתם על טופס מוצר אבוד של דואר ישראל.

 

פרטיות והגנת הצרכן

אתר אולייט לא יקבל או ישמור שום פרט אודות אמצעי התשלום של הצרכן.

כל הרכישות באתר מאובטחות בתקן הגבוה ביותר על ידי חברת קרדום בע"מ,

שום פרט אודות פרטי המשתמש או הצרכן לא ימסרו לכל צד אחר.

 

אחריות מוצרים

כמובן שעם כל קניה הצרכן מקבל אחריות על המוצר, האחריות מפורטת בדף המוצר.

מוצר אשר יגיע אל הקונה במצב לא תקין מסיבה כזאת או אחרת, יוחזר אל החנות ומוצר חדש ישלח לקונה על חשבוננו.

החזרת מוצר – ביטול עסקה

אפשרות להחזיר את המוצר

*באם היה במשלוח והתשלום בוצע במזומן/העברה בנקאית – הקונה ישלם את סכום המשלוח בלבד ללא דמי טיפול הזמנה,

ויחזיר את המוצר באריזתו המקורית תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר.

*באם היה במשלוח והתשלום בוצע בכרטיס אשראי – הקונה ישלם את סכום המשלוח + 3%  דמי סליקת הזמנה או 100 ש"ח הנמוך מבניהם,

ויחזיר את המוצר באריזתו המקורית תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר.

 
 

הלפנסיס - אולייט ישראל
הנחלים 17,
בצרה, ישראל.

טל: 054 2438949
פקס: 077 3500378
מייל: info@olight.co.il
שעות הפעילות: א-ו 09:00-16:00

11863337_933313986723283_3791415459353013285_n